Registrovat
Heslo vám bude odesláno emailem.

Feng Shui se zabývá naším životním prostorem a do toho bez váhání zahrnuji i naše auta. Možná jste již četli o typologii aut podle barvy nebo typu vzhledem k souladu s naším znamením zodiaku, nebo prvku, v kterém jsme se narodili.

Naše auta jsou symbolickým zvětšením našich těl, takové naše malé pojízdné domovy. Někdo se o svého miláčka láskyplně stará, leští ho, opravuje a třeba ani moc nejezdí. Jiný zase auto užívá jako pracovní nástroj. Pro jednoho je auto čistě praktickým pomocníkem, pro druhého symbol úspěchu. A naše jízdní styly? To je námět na román.

Auto je z hlediska Feng Shui velice zajímavé, o svém majiteli vypovídá mnohem víc, než si možná uvědomujeme. Stejně jako domy i auta vyjadřují náš světonázor i to, jaký je vztah k lidem okolo nás a nám samotným. Je tu jen drobný rozdíl – u svého domu můžete zavřít dveře a nedovolit druhým nahlédnout. Ale auto je v podstatě veřejný objekt.

Když pominu typ a barvu auta, já osobně nacházím ještě další zajímavou věc k pozorování  – nejrůznější nálepky a samolepky. Nemyslím tím firemní reklamu, ale „reklamu“ kterou touto cestou děláme sami sobě. Stejně jako u bydlení se u našich aut jedná o komunikaci s energiemi. O přitahování energie, ať už v pozitivním nebo negativním směru.

Nedávno jsem procházela velkým podzemním parkovištěm a rozmanitost nálepek mě doslova fascinovala. A to tak moc, že jsem vzala foťák a začala parkoviště procházet a sbírat úlovky.

I na autech je vidět, že mužské a ženské role jsou jasně rozdělené. Zatímco my ženy se více věnujeme úpravám domácnosti, tak naši partneři projevují svou kreativitu mnohem častěji na svých plechových miláčcích. A mnohdy je to žena, která s touto zvláštní výzdobou vyjede na nákupy. Podobně jako ta, která vystoupila z auta s nalepenými průstřely a dalšími agresivními symboly (a díky ní, vlastně vznikl tento článek).

Záplava roztomilých chlapečků a holčiček na zadních oknech aut. Bart Simpson, který dává najevo, že nejsme zas takoví suchaři, jak to na první pohled může vypadat. Nálepky, které dávají ostatním jasně najevo, jací jsme sportovci – cyklisté, golfisté, tenisté a jiní …sté. To, že řídí žena nebo začátečník. Že vezeme tchýni. …

Ano, z vylepšení našich aut se dá vyčíst spousta zajímavého. Někdy je to roztomilé, jindy vtipné, nebo také smutné a občas i agresivní a vyzařující negativní energii. Dá se to vyjádřit různým způsobem:  „Podobné přitahuje podobné.“  „Jak nahoře, tak dole.“ „Jak se do lesa volá …“

Protože se Feng Shui zabývám už opravdu velmi, velmi dlouho, tak se v souladu s tím snažím zaměřovat svou pozornost na to pozitivní, co okolo sebe vidím. Výzdobu aut s negativním významem tedy vynechám. Nakonec jste něco takového určitě viděli sami.

Každopádně díky procházce parkovištěm vznikl tento článek a mé auto se dočkalo myčky. A pokud jsem inspirovala i vás, přeji vám hodně zábavy při pozorování toho, co na sebe touto cestou dokážeme prozradit.

Budu ráda, když si najdete chvíli a o svých pozorováních mi napíšete (djem@lo-pan.cz). Možná bychom mohli touto cestou zahájit takovou malou diskuzi.

Přeji vám skvělé Feng Shui

 

PS- Ještě jsem udělala takový malý průzkum na internetu a mé překvapení nebralo konce. Amerika je skutečně země nekonečných možností. Za pouhých 17,99 USD + poštovné můžete mít na autě trvalou připomínku své ztráty a to jak z okruhu členů rodiny, tak domácích mazlíčků. Upřímně doufám, že tato móda k nám nepronikne.

Související příspěvky